Datorkrångel

Det är inte bloggtorka jag har råkat ut för de senaste dagarna, det är datorkrångel. Typiskt, just nu när det händer så mycket som jag vill skriva om.

Vi har kommit hem från Värmland, vi fick med oss mormor i bilen oxå för hon tänkte vara här och fira tjejerna på deras stora dagar nu i helgen. Trevligt som bara den tycker vi allihopa. Själv har jag semester denna vecka ut, men barnen börjar i skolan - den äldsta i går och den andra på torsdag (på 18-års dagen). Så jag fördriver tiden med att shoppa presenter, planera för festligheterna, städa, umgås. Imorgon ska jag skjutsa mormor till Täby för hon ska hälsa på några väninnor. Jag stannar nog där en liten stund, vill ju hälsa på A-M som bor i England i vanliga fall. Sedan ska jag åka till SöS för att hälsa på denna snygging, som tyvärr är nyopererad och behöver lite sällskap i några timmar.


Solong friends. Nu ska jag åka till Vällingby och umgås lite.


Kramar


Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0