Första arbetsdagen

Ja så är man tillbaka med rivstart på jobbet, det märks att man har varit efterlängtad. Talare och tolkar till konferenser måste administreras, fakturor ska attesteras och konteras, ja mycket blir det vill jag lova. Och mer kommer det att bli nu när chefen har slutat - jag får mer ansvar men jag kommer även att bli av med en del administrativt arbete om det går vägen. Chefen firades internt i fredags (ja jag åkte in på semestern) med lite bubbel och tilltugg, en större festlighet med den diplomatiska kåren kommer det att bli nu på fredag.

Chefen slutar för att bli ambassadör i Nairobi / Kenya - hon flyttar redan på tisdag. När utrikesministern kallar....

TACK ANN FÖR DE TRE ÅREN, VI KOMMER ATT SAKNA DIG!

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0