Härlig helg

Har det varit. Förutom det underbara vädret (förutom att det tidvis blåste som bara den men solen var i alla fall framme här i Bromma iaf) så har min lilla "mynding" haft fest för kompisarna på lördagen. Hjälpte till med pajbakandet och välkomstbålen (alkoholfri vill jag tillägga), sedan var jag inte välkommen längre. Ja, ja det är bara att inse att dom vill ha ff en stund. Åkte in till stan för att träffa sambon för en middag på tu man hand istället. När vi kom hem så satt dom alla i poolhuset och sjöng, tack och lov för denna lilla byggnad med alla tänkbara atteraljer såsom bardisk, musik, bord, stolar, vatten, ismaskin, ja nejm it. Sedan var det dax för lite jacuzzibadande för 18-åringarna.....

Härligt, härligt mao. Jag tog som sagt var inget kort på festligheterna då jag inte deltog, men jag antar att jag så småningom får några fina "utvalda" kort av dottra min vad det lider.

På söndagen roade vi oss med bowling - jag, dottern och hennes pojkvän. Kände mig riktigt nöjd med första serien (tror nog att jag fick 128 poäng till slut), var och "nosade" bakom dottern då och då - hon är en hejare på denna sport. Men fick känna mig rejält slagen då hon fick hela 155 poäng och förståss kom 1:a på dagens tio i topplista. Själv fick jag nöja mig med en 6:e plats, men jag fick ju vara med på tavlan. JIPPIIII. En stund iaf - för jag kan bara säga att hon kom in på listan flera gånger, och puttade då ner sin mor några snäpp. Hej och hå så det kan gå...

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Är helt slut efter denna hårda dag - inget jag kommer utveckla här i bloggen. Jag kan ju inte avsluta detta inlägg negativt heller?!

Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: Tina

Va kul det låter för tjejen!! Tänk om man hade så fina fester med jacuzzi när man själv var 18-år. Ringer dig imorgon om spa resan. Kramar

2009-08-31 @ 22:54:15
Postat av: Eleonore

Säger som föregående "talare" - tänk om man hade haft sånt när man fyllde 18, wow va härligt!



Sista delen lät trist, hoppas det släppt tills nu i alla fall!



Nu ska jag läsa vidare i bloggrymden, hej svejs

2009-09-03 @ 09:24:48
URL: http://underrekonstruktion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0