Härlig torsdag

Pust och stön, det var verkligen en rivstart på jobbet denna vecka. Att ha varit ledig i fyra hela veckor - utan att tänka en endaste tanke på jobbet och sedan vara tillbaka också bara "poff". Ja du vet säkerligen vad jag pratar om, den första trögstartade veckan innan man har vant sig riktigt. Blir lite paff bara att jag kan komma in så snabbt i göromålen, upptäcker samtidigt att jag har en otrolig simultankapacitet och högt tempo. Har jag alltid varit sån tro?

Dagen idag har varit speciellt hetsig med två arbetsmöten på f.m. och sedan snabba arbetsinsatser innan färd till kommunen för ett privat möte. Detta mötet avlöpte utan några större svårigheter, men lite oväntat resultat på ett sätt iofs. Eller inte kanske, trodde väl inget annat egentligen.

Sedan direkt in till S:t Eriksplan för att träffa mina kära bandkollegor, ÄNTLIGEN efter sommarledigheten. Har faktiskt saknat våra härliga rockiga torsdagar. Men nu sätter vi igång och repar igen med siktet inställt på spelningar i höst. En av killarna påpekade att jag inte hade skrivit om vårt band på länge - och det har han så rätt i. Jag får skärpa mig helt enkelt!! Det blev ett lite kortare rep då vi skulle iväg och kolla in LogIn hotell för att reka inför spelning senare. Men vi rockade som vanligt loss men denna gång med Johnny be good med härliga Patrick som leadsinger. Det var verkligen rysnings moment.....





Lyssna och njut gott folk.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0