Hemma igen efter en underbar kväll på Ålandshav.

Vi kom iväg i god tid denna gången (fniss, inga mer missade båtar här inte), vi var t.o.m. först på plats av gänget som skulle åka. Härlig dag med den obligatoriska shoppingrundan innan buffé bordet stod uppdukat. Jag lyxade till det och köpte både foundation och rouge till mig själv (vilken kalaspingla jag blev sedan på kvällen). Iom att vi var så många så var det inget problem att vi ville sitta på olika ställen, vissa av tjejerna ville vara på discot (dansband var inget för dom) där vissa av ungdommarna inte kunde komma in då det var 18 års gräns. Härligt att kunna alternera på så många ställen är det. Vi kom inte i säng förräns tidigt på morgonen.

Dagen efter var det inga sura miner eller huvudvärk, däremot hade syrran så himla ont i sina fötter stackarn så hon fick låna mina sköna ecco skor som är en storlek större än vad hon brukar ha. Däri fick hon plats med sina uppsvullna fötter utan problem, så då kunde vi shoppa lite mer trallalla.

När allt var inköpt och klart så gick vi upp på soldäck, ja solen lös med sin frånvaro men vad gör det när man blev alldeles varm i kroppen av att digga till The Amigos. A Swedish smorgasbord of music!


Förra årets kort på snyggingarna när dom spelade på båten.

Nu ska jag snart packa till nästa resa imorgon (mycket man ska hinna med under semestern) som bär iväg till Värmlandsskogarna.

Solong

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0