2010 blir mitt år

Suck vad jag är oteknisk. Här hade jag skrivit ett jättebra inlägg och sparat, men så skriver jag över det!! Är man dum eller bara dum? Och inte kommer jag ihåg riktigt hur jag fick till det, du vet den där fina "knorren" som man ibland får till. Jag är ju inte någon van skribent direkt, så man får ta tillvara på dessa små tillfällena....

Åter till ämnet:

Nästa år kommer att bli mitt år - året med stort Å då mitt liv ändras drastiskt till det bättre. Förutom arbetsrelaterade saker (lugnare på jobbet efter ett år med ordförandeskapet är bara ett exempel) så även på det personliga planet. Jag kommer inte att avslöja något ännu, det är så pass fragilt ännu så jag suger på karamellen ett tag till. Men mitt nya liv börjar faktiskt redan idag, så fram med skumpan (har inget hemma så det blir julmust) vänner så utbringar vi en sjudundrande skål. Tack för att ni alla finns och gör mitt liv så fullkomligt (och bättre blir det). Förutom the big thing ovan så finns det även små saker som har gjort mitt liv så mycket enklare. Jag går från klarhet till klarhet som en av mina arbetskamrater så passande har sagt någon gång i ett annat sammanhang.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: vason

Det låter ju riktigt härligt! Hoppas det blir ett underbart bra år =D.

2009-12-17 @ 11:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0