Året lider mot sitt slut

Ett snabbt blogginlägg innan jag beger mig hemåt igen. Luften har totalt gått ur mig, EU konferenserna är äntligen slut och alla avtackningar på jobbet av pensionärer och slutande medarbetare är på rull. Dvs beställningar och presenter är inköpta, så nu är det bara att avnjuta alla festligheter. En varje dag denna vecka. Det är anledningen till att jag fortfarande är kvar på jobbet, passar på att skriva lite här då datorn mår lite tjuvens hemma fortfarande. Jag får ta med mig datorn till jobbet någon dag och lämna den till vår nya "datadoktor" på jobbet. Vi har rekryterat en dataingenjör som är superduper duktig på detta med krångliga datorer. Jippi!!!

Jag har inte haft ork och tid att planera julen ännu. Den äldsta dottra min är hos sin far under julen, så det är endast mellan tjejen och jag (förutom alla andra i familjen då förståss) som firar ihop i år. Blir en halvdan jul mao. Men jag har mina funderingar på vad vi ska göra när vi alla är församlade precis innan nyår, en suprise till oss alla.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0