Diabildsvisning

Sambon är på boxningsmatcher hela helgen - så jag är helt solokvist här hemma i stora huset. Lite trist, men då har jag desto mer tid för mig själv och det är inte helt fel iofs.

Förutom den sedvanliga korsordslösningen (Fredagens DN kryss är klart, har inte börjat med lördagens än) som är så rogivande och lärorikt, så har jag tvättat inför Turkietresan. Ja sedan har jag kollat upp lite fakta om mina resmål - det viktigaste är ju vädret - runt 10 grader är det därnere. Mysigare än här i trista Stockholm där det är minus 3. Så det blir till att kolla igenom vårgarderoben.

Men först ska jag titta igenom de diabilderna jag har hittat, allt från begynnelsen av mitt och X förhållande fram till barnen var små. Hinner nog med det innan melodifestivalen ikväll (eller ska jag skippa det denna kväll måntro?). Diabilderna har varit undanstoppade i det överfulla garaget, har knappt kommit åt dom tidigare. Men nu är det ju lite mer undanröjt där efter vattenskadan, jippiiii det förde något gott med sig i alla fall denna vattenkaskad.

Kramar

Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0