Inge roligt

Trots att kroppen sa till (ont och tjock i halsen) så var jag dum nog att spela handbollsmatch. Vet att det kan vara rent livsfarligt att göra detta - kan påverka hjärtat helt enkelt. Men nu får jag lida så här efteråt, kroppen värker och det är inte bara träningsvärk. Måste hålla mig uppe dessa två arbetsdagar - ska hålla i mötet med kanslicheferna på fredag. Sedan får vi en ny medarbetare imorgon - jag har lite ansvar rent administrativt då. Du vet dom måste gå till IT och hämta mobil, datakonto, badge m.m. Ja ja ingen rast och ingen ro. Men sedan i helgen får man ta och sova ut lite, när man inte ska vara social mot sina kompisar på lördag förståss. Det är väldans många som fyller år nu i februari - kul med lite fest måste jag säga.

Och är det någon som undrar så förlorade vi matchen - men vi hade ett rätt så bra försvar i alla fall. Men det känns när man inte har avbytare och ordinarie målvakt inte spelar....

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0