När kommer våren?

Typiskt att det skulle börja snöa just nu när man hade börjat känna lite vårkänslor i slutet av veckan då solen tittade fram en liten stund. Jag hade tänkt att rengöra bilen idag (ska till bilprovningen imorgon nämlish), men det känns inte lika roligt i snön. Jag hade iofs tänkt att åka genom en biltvätt för utsidan, men insidan hade jag tänkt göra hemma. För en gångs skull dammsuga ordentligt etc. Måste erkänna att den gamla fördommen om att killar vårdar bilar bättre stämmer in på mig. Jag har aldrig haft så fin bil under tiden jag var gift med Xet - nu har jag en sambo som inte ens har körkort och ännu mindre intresserad av bilar. Suck.

Förutom bilen så ska huset även städas en aning. Sedan har jag lovat tjejerna att vi ska åka och bowla - EFTER städning. Hmmmm vi får väl se hur det går....

Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: Lizette

Inte kul med det xet verkar det som (han är ju med rätt så negativt flera gånger i din blogg kan man ju se)! Gjorde du allt även med den karl'n hemma?

2009-02-23 @ 10:16:00
Postat av: Baker Queen

Tvärtom - det var väldigt "kul" med Xet när det kom till bilar, han skötte det exemplariskt. Det är precis det jag skrev, om du sedan vill läsa in något annat så är det upp till dig. Trist med en karl som numera inte har intresse av bilar (då vi har en som måste skötas om) - men det är inte hela världen.

2009-02-23 @ 21:49:29
Postat av: Anonym

Förlåt, men meningen säger faktiskt inte det, därför undrade jag (eftersom du ju inte varit direkt ok med xet innan så frågade jag)! För du har skrivit att du "faktiskt aldrig haft så fin bil under tiden du var gift med xet" dvs att du inte hade en fin bil då! men jag förstår nu att du menar att du inte haft så fin bil som du hade då du var gift med xet!!

2009-02-24 @ 08:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0