Snörvel idag

Igår halsont och tjock i halsen - idag började snörvlet. För att inte prata om hur tungt huvudet kan kännas. Svårt att hålla samma snabba tempo på jobbet när man känner sig så. Men jag har inte tid att vara sjuk just nu, bara en arbetsdag till att stå ut. Och lugn - jag försöker att sitta mest på mitt rum och ska jag snyta mig så tvättar jag händerna efteråt. Ja alla försiktighetsåtgärder är åtgärdat för att inte smitta andra. Så det är bara jag som halvsitter /ligger där i arbetsstolen.....

Jag var för trött för att åka kommunalt till jobbet (dålig bortförklaring eller hur?), och i och med att jag ändå skulle åka förbi replokalen och så skulle jag lämna en mick och så.... Ja självklart så stannade jag och sjöng med bandet - det är ju såååå roligt. Och riktigt bra lät det trots att jag trodde att min röst skulle spricka ut i heshet. Det kanske är så jag ska göra - att vara lite snorig. Hmmm

Nä nu måste jag snart gå och lägga mig för att försöka vara piggare i huvudet imorgon.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0