Turkiet here I come

Internetstruligheter är inte roligt. Det är ungefär varannan dag som det fungerar - och när det väl fungerar så är det såååå långsamt och lägger av efter ett tag. Är så less på det. Därför får jag skriva snabbt nu när det väl fungerar, korta inlägg med mycket innehåll.

Idag på mångas otursdag, fredagen den 13, så blev det min lyckodag. Fick höra från chefen att hon vill att jag åker med till Turkiet (Istanbul och Ankara) tillsammans med kanslicheferna. För mig som än så länge inte har varit på så många tjänsteresor gläds otroligt mycket, speciellt för att få åka till Istanbul för dit har jag velat åka såååå länge. Men man får väl kanske vänja sig nu när man arbetar på ett internationellt kansli, hmmm det kommer inte bli så svårt kan jag ju säga.

So long

Kramar

BakerQueen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0