Bokslutstider

Ja vad trist det låter - eller hur? Men det är kanske inte bara det ekonomiska som man ska göra ett bokslut på, i dessa tider kan det kanske vara på sin plats att även kolla igenom sitt egna liv. Vad har man gjort bra under år 2008, vad vill man ta bort, vad vill man göra under år 2009. Många frågor är det hur som helst.

En av frågorna under förra året (det känns fortfarande lite konstigt att säga förra året - det kommer att ta ett bra tag innan man riktigt förstår att det är nytt år) som jag har haft är mitt namnbyte. Jag har haft lite funderingar på att byta namn till Flodquist om du kommer ihåg. I julas var jag och mamma på gravrundan på självaste julafton - en tradition för många troende. Då tog jag detta kort på en av släktgravarna, och då blev jag påmind på nytt.....



GOD FORTSÄTTNING VÄNNER

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0