Härligt regnigt väder

Ja vad har det tagit åt mig kan man ju undra, men jag tyckte faktiskt att det regniga vädret passade bra idag då jag har varit och shoppat födelsedagspresenter m.m. Efter mycket dividerande (det jag egentligen skulle köpa fanns inte som vanligt, när det finns i reklambladet så måste man räkna med att det försvinner snabbare än snabbast, suck) så kan man säga att jag har uppgraderat mina inköp. Med en liten habrovink med förlängning av mobilabonnemanget så fick jag hela 3000 kr i rabatt på den äldsta dotterns nya "leksak" och då kunde man ju ta en större och finare ju. Den yngsta dottern har redan en sådan "leksak" och får en annan rolig sak som hon kommer ha mycket glädje av med tanke på hennes intressen. Hmm nu blir ni allt nyfikna, men jag avslöjar inget mer förräns efter den 22 augusti då båda tjejerna har fått dom.

Nu ska jag fortsätta med roligheter inomhus ett tag. Kanske städa lite när jag ändå hålller på, för imorgon kommer en kompis hit och vi ska ha lite poolparty. För då ska solen skina som aldrig förr.....

PS. När jag ändå var i farten och handlade så åkte jag till IKEA oxå. Var inte den enda som tänkte så i detta trista väder förståss, men jag visste direkt vad jag skulle ha så det gick snabbt. Ett litet lackbord till äldsta dottern blev det bl.a. Vi har redan tagit bort ett stort skåp i hennes rum, så nu är myshörnan ett faktum - fåtölj och nu också ett lackbord till. DS.




Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: Vason

Härligt när man gör klipp ;) Fina möbler oxå =)

2009-07-28 @ 16:00:48
URL: http://vason.blogg.se/
Postat av: Lizette

Har nog nästan listat ut vad det är!! ;-) Men jag skriver inget ifall de inte gjort det ännu. Fast förresten ena dottern var väl med och valde ut sin häromdagen?!?

2009-07-29 @ 10:08:01
Postat av: Lizette (igen)

Glömde skriva att jag tyckte möblerna är fina också!

2009-07-29 @ 10:08:57
Postat av: Baker Queen

Den första presenten ska lämnas tillbaka (då vissa vitala saker saknades) så nu blir det en väl bevarad hemlighet. Eller not....

2009-07-29 @ 19:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0