Intagit poolläge...

Här är det planerat efter vädret vill jag lova. Igår shopping och idag bara solande och badande i poolen med kompisen T. Att vara sjuksyrra har sina för- och nackdelar. En fördel är att man är ledig mitt i veckan, och då är det uppskattat med besök så här vid poolkanten till en som har semesterledigt. Hääärligt att snacka lite, dricka lite vin och stundtals ligga på madrass i poolen. Lite volleyboll hann vi med också, men just nu, efter laxgrillning, så är poolen ockuperad av ungdomarna. Ungefär så här ser det ut då (förra årets kort, men det gör ju inget.)



Själv sitter jag med ett glas vin på framsidan och filosoferar en liten stund. Behöver sitta lite i skuggan efter allt solbadande (den röda färgen på framsidan av kroppen behöver lite vila, ehhh). Imorgon bär det iväg till Smålands skogar för att hälsa på Mr M och Ms K och lilla Julia, sedan släktträff på lördag. Sedan några dagars solbadande och måbra dagar tills nästa evenemang, mer info kommer så småningom. Lite hemligheter måste jag ju ha.....

Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: Lizette

Mys med pool! Om ni hade så mysigt som förra året så har ni ju inte lidit idag precis!

2009-07-29 @ 20:57:11
Postat av: Vason

Hälsa M, K, J, L och S! =D Ha en bra resa!

2009-07-30 @ 09:39:26
URL: http://vason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0