Shoppingdag på söder igen

Japp då var det dax igen och gå shoppingrundan med den yngsta dottern denna gång. Förra veckan hade jag och älsdsta dottern "rekat" lite bland second hand butikerna på söder, men nu ville även yngsta dottern (som inte var hemma förra veckan) gå en runda. Och iom att hon inte hittar så bra på söder så ställde jag självklart upp och följde med, hmm. Lite kul är det allt måste jag tillstå.

Vi hann med både Myrorna och Stadsmissionen och lite mer därtill (det finns verkligen mycket second hand butiker på söder vill jag lova) innan vi var för trötta för att fortsätta. Och armarna räckte inte riktigt till att bära alla kassar tyckte vi.

På vägen hem så tänkte jag att vi skulle gå in på Siba och kolla födelsedagspresenter, det är ju snart dax för dessa speciella dagar när tjejerna fyller 18 och 20 år. Huj, vart har tiden tagit vägen egentligen? However - efter lite kollande i butiken på Kungsgatan så såg vi ett fynderbjudande vi inte kunde missa. Ja presenten var ju till dottra som var med - men hon lovade att blunda "fniss" som om det skulle hjälpa. Jag kan bara avslöja att den var 22" stor och var något otymplig att bära med sig hem speciellt med de andra kassarna som var i släptåg. För att inte tala om pizzorna som vi handlade på vägen hem, men då hade vi ringt efter sambon som kom och mötte med två lediga händer. Jippi vad bra säger jag.

Solong

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0