Dagens gissningslek

Detta är inköpt på Fjäderholmarna, i en liten butik mitt på ön. Vad kan det vara? Ber om ursäkt för kvaliten, lite suddigt blev det minsann ser jag nu. Och jag har ingen möjlighet att ta kort nu då saken fortfarande är på jobbet och pryder sin plats där. En liten ledtråd, som inte riktigt framgår på bilden - den är ganska liten och nätt.....



Om du vill fundera ett tag till så kolla inte nästa ledtråd (hi, hi, svårt eller hur att inte titta vidare). Detta kort är också taget på Fjäderholmarna - finn ett stort fel.

Inte så smart placering, eller?

Solong vänner

Kramar

Baker Queen


Kommentarer
Postat av: Vason

Det ser ju inte ut som en askkopp, men det måste ju vara åt det hållet? Eller kan det vara en snusdosa? Fast varken det ena eller det andra har du ju nån nytta av på ditt skrivord på jobbet. Hmmm, jag går bet =(

2009-06-11 @ 12:44:58
URL: http://vason.blogg.se/
Postat av: Baker Queen

Den pryder sin plats bara för att den är såååå söt, inte för att jag har nytta av den på skrivbordet. Visst är det en liten askkopp att ha med sig i fickan om man vill. Behöver nog ta med den till England....

2009-06-11 @ 23:21:45
Postat av: Suss

Ville bara onska lycka till i England, hoppas kursen blir toppen och att du får kul för ovrigt! Ma sa gott!

2009-06-13 @ 14:41:00
URL: http://sussiluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0