Dagens rolighet

Nu ska jag avslöja vad som händer på jobbet - har vetat det ett tag, men det är inte förräns nu det börjar bli verkligt för mig. Jag ska åka iväg till Canterbury på språkresa, jobbet betalar! Jippiiiii säger jag bara. Det var på gång redan förra året/sommaren med då fick jag endast en vecka i Stockholm. Nu ska jag få åka iväg till Canterbury (som ligger ca 7 mil utanför London) och bo hos en värdfamilj en hel vecka. Söndagen den 14 juni bär det iväg och kursen slutar inte förräns på midsommarafton. Det blir inte mycket midsommarfirande för min del, men min dotter kommer troligtvis att komma ner till London över helgen så har vi lite myspys där hon och jag. Vi får väl la se om sambon följer med, men annars kan det vara rätt så mysigt med bara vi tjejer....


Katedralen i Canterbury



Solong friends

Hugs from

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0