Hemma i Stockholm igen

Efter en arbetssam vecka i Canterbury. Inte en Svensk så långt ögat kunde se, så det var bara till att prata massvis med engelska. Men det var ju därför som jag åkte dit, så jag ska inte klaga minsann.

Härliga vänner från Scweiz, Tyskland, Frankrike, Ryssland och Saud Arabien har man nu fått. Vi växlade våra mailadresser så här kommer det skrivas för fulla muggar. Har redan fått mail från Magalie från Frankrike, och jag tror nog att jag kommer få några till efter denna vecka. Det är nämligen några som fortfarande är kvar i Canterbury denna vecka (lyllos dom) tillsammans med min kollega. Det var riktigt snyftigt att åka därifrån...

Lite bilder från Canterbury kommer här


Vy över London. Någon vacker dag ska jag se till att ändra datumet ser jag....


Katedralen i Canterbury. Ett regnväder öste ner, så det blev lite skit på linsen. Annars var det rätt så bra väder, bättre än i Stockholm har jag hört iaf.


Ett fint pittoreskt hus vid vattnet


En guidad tur med Mrs Hazel. Några av kurskompisarna fångades oxå på bild.

Det var allt för denna gång. Dottra min fotograferade när vi var i London, så dom korten får ni vänta med att se tills vidare.

Solong friends.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0