Hemma med solen

Tror nog att jag fick med mig solen från London, häääärligt måste jag säga. Synd bara att man fortfarande jobbar - nu skulle man ha semester. Men si det går inte för sig riktigt då det är urmycket att ta igen efter en veckas bortovaro. Idag har jag hjälpt till att "dirigera" diplomater till plenisalen mitt på dan. Då det börjar bli lite folktomt på jobbet (tjänsteresor och semestertider) så måste man hjälpas åt så gott det går. Det är bara att lägga undan sina egna arbetsuppgifter ett tag. Konsekvensen blir sedan tyvärr att man får sitta längre på e.m./kvällen för att hinna ikapp. Suck.

Imorgon är det möten hela f.m. Det kanske blir att sitta och äta sin lunch vid arbetsbordet igen (kastade i mig dagens lunch hastigt medans jag distribuerade fakturor, inget att rekomendera i långa loppet) efteråt. För efter alla anställningsintervjuer på morgonen så måste jag hinna förbereda mig för "budget" mötet med chefen klockan två. Vojne, vojne - det är inte lätt alla gånger. Tur att man är en kvinna som har simultankapacitet.

Solong

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0