Borta bra men hemma bäst

Och det stämmer verkligen, så skönt att vara hemma igen. Det har varit väldigt mycket besök och representationsmöten med diverse professorer etc så jag är helt slut i kroppen. Och inte har det varit mycket tid för shopping inte, vi han inte ens med att åka till the Grande Bazar. Jag och Anna gick som hastigast till shoppingcentret i Ankara för att kolla efter diverse presenter innan gårdagens middag. Inte var det billigt, men det var skönt att bara gå och strosa i en timme. Några små presenter till tjejerna hittade jag dock, jag kommer inte avslöja vad det blev.....

Vädret var en aningens varmare än här i Stockholm, men det var oftast kappan på ändå. Gråmulet var det, tur att man mestadels satt i möten eller också i den hyrda minibussen för annars fanns det risk för att man skulle bli våt också. Lite bilder blev det, några kan du se här:







Halvdan was here. Runor i en moské i Istanbul - lite skojsigt var det.....

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0