Schlagerbaren med Alcazar ikväll!!!

Jag ska träffa några tjejkompisar (vi umgicks när vi gick i grundskolan - huj vad tiden går snabbt) ikväll - det ska bli jätteroligt! Det är redan bestämt att vi först ska äta på en Italiensk restaurang (vi blir för många för att få bord direkt i Schlagerbaren - lite synd) och sedan gå vidare till schlagerbaren. Nu när jag kollar på deras hemsida ser jag att Alcazar ska uppträda där - dom är inte mina stora favoriter men det är helt i den rätta andan. Sedan blir det till att dansa till alla schlagerfavoriter sedan 80-talet, ruggigt kul för en gamling som mig.....

Schlagerbaren

Så det blir inget tittande på andra chansen för min del mao - kanske bäst det.

So long friends....

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0