Projekt välmående

Äntligen - våren är på väg!! Så nu blir det till att fixa till sig inför beach 2009. Har promenerat i flera timmar i helgen, gått till Vällingby från Islandstorget både lördag och söndag. Superskönt!  Där har jag införskaffat mig skor (igår) och idag var det nya underkläder som behövdes. Sedan har jag haft lite spa, noppat ögonbryn, färgat fransar, solat, pealing, ansiktsmassage. Name it. Så nu mår jag toppen vill jag lova. Nu får jag fortsätta att gå med mina supersköna nya eccoskor och börja banta lite, sedan är det bara en ny bikini som saknas....

Lite suddiga mobilbilder på skorna





Ja underkläderna får ni inte se kort på, någon måtta får det vara hi, hi....

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0