Rusig idag

Att det kan vara så jobbigt att springa/jogga fem kilometer - var helt slut igår kväll och även idag. Kan ju bero på min förkylning, eller? Jag har även tagit tabletter för pollenallergi - har hjälpt en aning iaf. Sedan blir det ju inte lättare av att man mestadels springer på hård asfalt - knäna har tagit en hel del stryk kan jag ju säga. Dom ömmar till tusen, knappt jag vågar sätta mig för då finns det risk att jag inte kommer upp gamla tanten, hi, hi. Hade bara ett knäskydd som jag hade på mitt "rusande" knä - Running knee som det heter enligt läkaren.....

På jobbet är det full fart - mycket roliga saker händer  eller kommer att hända inom en snar framtid kan jag lova. Mer rapportering om det kommer så småningom - för vissa roligheter är inte helt bekräftade ännu...... Jippiiiii kan jag bara säga!!!

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0