Snörvel idag

Igår kände jag av lite halsont, och idag har det brytit ut ordentligt - min eländiga förkylning. Hoppas att det försvinner lika snabbt som det kom. Eller att det "bara" är allergi denna gång, har haft lite funderingar förut då det inträffar under samma period varje år. Men det är ju i så fall inte bara egentligen.....

Huvudet känns hur som helst tungt, inte roligt att jobba då inte. Efter att jag har gjort alla mina räkningar nu ikväll så är det bums i säng för att förhoppningsvis vara piggare imorgon. För imorgon måste jag vara tillräckligt frisk och kry för att lyckas med vår ruset. I värsta fall får jag promenera dessa fem kilometer, får nog sikta in mig på det i alla fall.

Vår rusets hemsida

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0