Helgen är snart slut

Vemod är den beskrivning som bäst stämmer in på mig just nu. Vemod och besvikelse om jag ska vara mer exakt. Besvikelsen kommer jag att skriva om mer vid senare tillfälle då jag inte är riktigt mogen att ta upp det i detta forumet ännu. Vemodet för att min äldsta dotter kommer att åka till sin pappa imorgon, en liten tår faller på min kind denna gång. Vet att hon har mycket funderingar inom sig, hjärtat mitt, och jag ställer upp till 200 procent när hon vill låna min axel.

Kramar

Baker Queen


Kommentarer
Postat av: Madde

Hon har väl varit matad med skit nu i två veckor så det är klart hon funderar. Hur orkar du fylla dina barn med så mycket illa? Fattar du inte vilken skada du gör dem för nu och all framtid?



Vi är fler som sett det du gjort precis nu och ärligt, du borde söka för det här. Stackars din äldsta som nu får ta din svavelosande ondska, allt för att bli den bästa föräldern. Du har inte tänkt på vad som händer när fler kommer på vad du gör och har gjort tydligen.



Lider verkligen med de dina gör vi, att du inte skäms!

2009-11-15 @ 12:31:07
Postat av: Madde igen

Och ingen kritik vill du ha heller, men det försår man ju så perfekt som du tycks tro att du är!

2009-11-15 @ 12:33:46
Postat av: Baker Queen

Det enda som är sjukt i sammanhanget Madde är ditt beteende. Kom ut ur garderoben och stå för dina åsikter istället för att försöka vara anonym alias Mia/Leslie.

2009-11-17 @ 21:27:01
Postat av: Madde

Jag behöver inte vara anonym alls, varsågod min mailadress. Alias Mia/Leslie förstår jag inte hur du fått till men jag kanske inte ska undra med tanke på resten!

2009-11-18 @ 10:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0