Hipp hipp hurra...

Inte varje dag som man får hurra för sig själv minsann, men jag känner att jag är värd allt detta hurrande som jag har fått under gårdagen. På morgonen (ett fång rosor av sambon), på jobbet från alla håll och kanter. Mailen och mobilen har gått varm. Det värmer i denna kyliga novembertid vill jag lova. Sedan hade jag bestämt med bästa svägerskan (ja min enda förståss - och även en av mina äldsta väninnor) att vi skulle ut och käka en bit mat. Men innan jag hann gå iväg från jobbet så kom överraskning nummer två för dagen (mina ex arbetskamrater kom tidigare och grattade mig på rummet) - dottra min med pojkvän står utanför porten med en tänd tårta och egenhändiga partyhattar!! Sjöng för fullt gjorde dom oxå - gissa om folk som gick på Mynttorget kollade!!! En något suddig bild på oss två tillsammans taget av pojkvännen ser du här



Så det var bara att vända in och äta en supergó tårta, några arbetskamrater fick oxå  vara med och mumsa. Sedan bar det iväg till Siam i Gamla stan med hela gänget. Super mysigt!!!

Ja vad kan jag då ha fått från dottra min och hennes pojkvän? Ett Bondespel!!! Så sedan bar det väg hemåt för att spela.....

Av svägerskan fick jag två superfina glas från Tallin (har nog visat dom förut på bloggen) och av min syster så fick jag en sådan där braig värmedyna som doftar lavendel. In i mikron eller in i frysen med den, beroende på om man behöver värme eller kyla.

Solong

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0