Jobbig dag

Jag har varit hemma med min dotter i två härliga dagar - det känns jätte konstigt att idag behöva gå till jobbet. Men hon var piggare och ville iväg till skolan efter den långa frånvaron och det fanns ingen anledning för mig att stanna hemma då.

På jobbet har det varit otroligt ruschigt, hade inte åtgärdat alla mail förräns vid tvåsnåret. Och då hade jag hunnit med ett snabb inkallat fackligt möte för min del på morgonen. Ordinarie ordförande och vice ordförande kunde inte gå på onsdagsmötet (mbl) så då får man rycka ut på kort varsel. Tog med mig förre ordföranden (som är en klippa och dessutom så arbetar han på avdelningen som skulle avhandlas på mötet) och gick resolut dit. Mycket diskussioner blev det då det var lite policy frågor, hur man tillsätter tjänster etc. Intressant att få vara med på dessa möten faktiskt.

Sedan bar det snabbt iväg till dotterns skola och utvecklingssamtal. Nu är vi hemma och har hunnit äta en god och nyttig middag. Köttbullar, potatis, gräddsås och lingonsylt. Mumsfillibabba.



Kramar

Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0