Middag med sonen

Idag blev jag (och alla andra föräldrar) bjudna på middag på boendet. Tacos, mmmm va gott. Det var tyvärr ett tag sedan jag träffade min kära son - sisådär några veckor sedan. Tiden har inte riktigt passat och när det väl har passat för mig så har han inte varit där för då har han varit i Spånga. Men nu kommer jag jobba mindre då EU-konferenserna lider mot sitt slut och jag har en hel del ledighet att ta ut. Jag ska börja med att endast jobba ordinarie arbetstid, ingen övertid på ett tag, sedan tänkte jag gå tidigare oftare. Det ska bli sååå skönt.

Då kan jag lägga ner energi på det som är viktigast i livet - mina barn.

Men innan långledigheten ska jag hinna med en resa till Berlin förståss.....

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0