Morgondagen

Idag har jag varit och grattat min underbara 15-åriga son. Grattis hjärtat! På morgonen var jag och äldsta dottern inne på KS för att ta koncentrationsprover. Allt för att läkarna ska kunna ställa in rätt medicindos framledes. Det gick över förväntan, dottra min blev inte blek om nosen när sprutan togs fram utan hon var lugn som en filbunke. Vi hade satt på lite Emla kräm innan vi åkte, så hon var redan bedövad i armvecken innan vi var där. Superduper måste jag säga, bara tanken att hon redan var bedövad hjälpte tydligen.

Imorgon så blir det bilen igen (tog den till sjukhuset idag - skulle ta sådan tid för oss annars om vi skulle åka kommunalt trots att det är nära) då det är handbollsmatch på kvällen. Innan dess så ska jag vara "funktionär" (dvs stå i "baren") på en fest som Finska föreningen tillsammans med idrottsklubben annordnar. Lovar att jag själv endast tar det alkoholfria alternativet då jag ska köra bil OCH spela handboll sedan. Men jag kommer att ha lika kul för det, hoppas att jag hinner med några kareoke låtar innan färd till Sollentuna bara. En perfekt uppvärming på handbollsmatchen minsann tillsammans med goda vänner som ger mig så otroligt mycket positiv energi.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0