News på sorgefronten

Dottra min verkar vara piggare och gladare idag enligt sjuksköterskan på avdelningen, så med stor sannolikhet så blir hon utskriven idag trots allt. Känner mig genast lättare till sinnes.

Annars är det otroligt skönt och lyxigt att ha en ledig dag så här. Förutom många telefonsamtal som jag har hunnit med så har jag även hunnit pyssla om mig själv en aning. Tänkte även hinna åka och köpa lite mer presenter till min kära sambo som fyller år i dagarna, ska även passa på att köpa något till min son oxå. Jag har redan köpt en speciell bok till sambon, men tänkte nog köpa lite mer. Har du något tips vad man ska ge till en karl som i princip har allt, ålder 46? Hmm kanske något till vår bar (inget drickbart för det har vi massvis av med redan som t.o.m. står på golvet pga platsbrist. Här dricks det inte mycket verkar det som), eller varför inte köpa lite ölpåfyllning till ölmaskinen som han fick ett tidigare år?



Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0