Sorgsna tider

Min äldsta dotter ligger på sjukhus sedan i mitten av förra veckan efter många ep-anfall. Jag har varit och hälsat på henne så fort jag fick reda på detta, tyvärr två dygn efter hon blev inlagd då hennes pappa inte ringde mig utan mailade denna information. Jag anser att detta är helt förkastligt, när sådana saker inträffar så ringer man självklart direkt till den andre föräldern! Man kan aldrig veta när mail läses, och oturligt denna gång så har ju min dator mer eller mindre kraschat (lånar sambons ett tag nu). Blir så ledsen över denna hantering, men mest ledsen blir jag för att min dotter inte mår bra förståss.

Längre än så här blir inte blogginlägget denna gång, jag har för många tankar i huvudet just nu angående detta. Vi får hoppas att hon kan bli utskriven under morgondagen så att hon kan komma hem till lugn och ro igen. Vi saknar henne superduper mycket!!!

Många kramar

Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0