Vi vann

Helt vansinnigt egentligen, att ha en handbollsmatch klockan halv tio på en fredagskväll! Men man får ta de tider som finns, lite undenskuffad som man är ingen prioriterad grupp direkt. Trött var man efter veckans hårda arbete, men det gick snabbt över och ens "jävlar anamma" kom fram. Tror nog att vi alla i laget kände detsamma, för vi spelade riktigt bra överlag. Jag gjorde inga mål, men min försvar var riktigt bra. Och allas insatser i laget räknas, man får tänka på det positiva man har utfört helt enkelt. Vi är ett team.

Vi låg nästan hela tiden några mål före Huddinge i matchen, men dom knappade in i slutet och hade ett litet tag ett litet övertag över oss. Men vi kom igen och vann slutligen med siffrorna 10-9. Väl förtjänta två poäng för oss tycker jag, som vi slet. Så nu ligger vi fyra i serien (av åtta lag) och visst tror jag att vi kan avancera uppåt.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0