Äntligen helg

Trist att det ska vara så gråmulet och regnigt idag bara. Tänkte trots detta ta mig i kragen och promenera till Vällingby, det finns ju som sagt var inget dåligt väder utan bara dåliga kläder. På med regnkappa och stövlar mao och trotsa vädrets makter.

Igår så var det handbollsmatch i Upplands Väsby. Det lustiga är att jag alltid kör fel när jag ska till den hallen - Smegärds sporthall. En av anledningarna är just att jag kör fel, jag känner ju liksom igen mig men det beror ju på att jag har kört där förut (när jag har kört fel). Suck och stön säger jag bara, men jag kommer iaf fram till slut men jag bannar mig själv ändå. Att spela match en fredagskväll är inte det roligaste, men man ska väl vara glad att matchen iaf startade tidigare än vanligt. Jag har varit med om att matchen startar kl 22:00 EN FREDAGSKVÄLL!! Matchen gick hur som helst bra, vi vann över Bollstanäs med siffrorna (om jag nu minns korrekt) 18-5. Jag har ännu inte fått upp mitt flås ordentligt, det gäller att byta ofta för att orka. Men jag kan glädja mig åt att jag gjorde ett mål och otaliga assister, faktiskt riktigt fina pass in på linjen bl.a. om jag får skryta en aning. Jag har även hittat en stegräknings omvandlartabell, så nu kan jag ju också räkna in dessa steg i den dagliga rapporteringen. Så gårdagen kom jag alltså upp i 16 174 steg ändå. Inte lika många steg under onsdagen (10 137 steg) och torsdagen (11 127) blev det, men det kanske är där jag ska hålla mig för att inte tröttna totalt. För en annan glädjande sak är att vikten börjar gå neråt igen, jippi!!

Solong friends

Kramar

Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0