Dålig uppdatering av mig

Det är inte bloggtorka som har gjort att jag inte skrivit på ett tag, jag lovar att jag har maaaassor att berätta. Det är andra anledningar:

* Datorn mår inte så himmelens bra, lägger av titt som tätt och så får man mixtra lite med den. Och då är det inte lätt att bara spontan skriva...

* Men den största anledningen är nog tidsbristen, iaf denna vecka (datorkrångel i helgen) då jag har varit fullt sysselsatt med Nordiska rådets session i Stockholm.

Snabb resume på vad som har hänt, och som jag inte har skrivit om av någon av ovanstående anledning:

* Spelningen med bandet i förra veckan. En stor succé! Det kändes jättebra med allt som klaffade till 100%. Nja kanske inte ljudupptagningen dårå. Alltså det som spelades in (en DvD kommer lagom till jul med en grafiskt designad framsida av syrran - som julklapp till de närmaste). Tror att batteriet tog slut nämlish, har hört det ryktesvägen. Väntar otåligt på resultatet.

* Har lagt av mig stegräknaren sedan i helgen. Inte för att jag har slutat gått, men jag har legat lite lågt bara ett tag. Och förrästen så vet jag ju ungefär hur många steg jag tar per dag en normal dag så det finns inte riktigt någon anledning till att använda den.

* Fotografering med proffs fotograf igår kväll. Hmm sisådär upplevelse faktiskt, men några kort blev inköpta iaf trots det svindyra priset. Mer om detta senare för nu ska jag snart rusa....

....till nästa evenemang på Mosebacke.

Solong friends

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0