Deppig idag

Orken i kroppen är slut, känner mig lite deppig helt enkelt. Jag går och går men det verkar inte märkas på vågen, ena dagen ser det ut som om jag har tappat kilo men dagen efter så har jag gått upp något kilo igen. Jag får glada tillrop från mina arbetskamrater att jag snart försvinner (liten överdrift kanske) men jag märker det inte på vågen! Deppigt värre. Ja jag vet att muskler väger mer än fett, men jag vill MÄRKA DET PÅ VÅGEN!!!

Så nu behöver jag verkligen uppmuntrande tillrop från mina läsare för att inte lägga av helt men min walking. För stegen minskar redan nu för att jag inte riktigt är motiverad, bara 13 321 steg idag.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: Vason

Det kan gå upp och ner beroende på hur mycket vatten du har i kroppen, ge inte upp =D

2009-10-09 @ 11:22:49
URL: http://vason.blogg.se/
Postat av: Lizette

Säger som vason, ge inte upp! Eller som du själv säger, muskler väger mer än fett och det syns inte alltid på vågen det som märks i kläder och sånt!



Prova att mäta i stället för att väga så ska du se att det ger resultat som gör dig mindre deppig. Duktigt jobbat trots förkylning emellan tycker jag, kör på nu bara och ge inte upp./ Liz

2009-10-09 @ 18:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0