Det drar ihop sig till dagen D

Torsdag och rep med bandet igen. Min röst höll under repet, men kanske hade jag inte lika "sensuell" sångröst som jag vanligtvis har enligt min väninna som lyssnade förra veckan. Man känner att det börjar närma sig nu, dagen D eller kvällen K kanske man ska säga istället. Kvällen för vårt uppträdande alltså.

Denna vecka har jag varit väldigt trött på morgonen, så trött att jag ha varit tvungen att ta bilen till Brommaplan för att hinna. Så idag har det inte heller blivit såååå himla många steg. Men sedan har jag också haft mina svarta "oräkneliga" byxor på mig idag. However så står stegräknaren på endast 5 675 steg, som egentligen borde vara dubbelt upp om jag hade haft andra kläder.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0