Nedräkning

Har precis kommit hem från rep med bandet, snart är det dax med genrep inför konserten nästa vecka. Konstigt nog så är jag inte ett dugg nervös - vet ju att jag har så kompetenta bandmedlemmar runt omkring mig. Förutom musikerna så bakgrundtrio The Cookies och även The second leading singer Mr P. Det känns helt klart tryggt...

Igår var det dax för Justitieutskottets EU-konferens i Riksdagen med Bodström som ordförande. Något större medieintresse denna gång, annars så brukar nog Regeringens konferenser dra mer publik. Men lika mycket spring i trapper för mig som vanligt. Tyvärr så slutade datorn fungera sent igår (jobbade sedan över till sent) när jag kom hem, precis när jag skulle spara gårdagens inlägg med stegräkningen. Typiskt. Över 13 000 steg var det i  alla fall, trots att jag tog bilen till jobbet. Idag har jag åkt kommunalt och gått hem från tunnelbanan etc men stegräknaren står endast på 11 937 steg. Ja, ja, jag får komma igen någon annan dag.

Bäst att spara detta inlägg innan datorn strular igen....

Kramar

Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0