Saturday night

Härligt att det är lördag!! Fick ett samtal från en av mina käraste väninnor i veckan med en förfrågan om jag skulle med ut ikväll. Efter noga funderande så har jag beslutat att följa med - dock kommer jag in senare till stan. Missar tjejmiddagen i Tyresö bara för det men det är det värt för att mysa mer med mina underbara barn, sorry ungdomar. Sedan att dom inte är så himla intresserade av att mysa med sin "mossiga" morsa alla gånger, det kan vara hänt.

Vet inte riktigt vart vi ska ännu, vet bara att jag ska träffa en av mina äldsta väninnor (från Stenhamra tiden - vi umgås inte i vanliga fall längre) i Sumpan för vidare bilfärd in till stan. Det är hennes underbara man som skjutsar in oss och sedan skjutsar hem oss på kvällskvisten när vi ska hem. Där kan man verkligen tala om att dom har funnit sina själsfränder, dom har hållit ihop sedan gymnasiet och dom är fortfarande så himla omtänksamma mot varandra, för att inte tala om kärlek som gnistrar mellan dom. Hipp hipp hurra för det, det finns hopp för en annan.....

Mer news från kärleksfronten - tänkte avslöja lite mer vad min spåtant sa till mig i ämnet nämlish. Harmoni är ledordet - hon såg att vi hade harmoni hemma och i förhållandet. Att vi kompletterar varandra, han lugn (ja lite för lugn enligt mig ibland) och jag mer "drivande". Jag kanske har hittat min själsfrände ändå? Barnen var också harmoniska - och det kan jag verkligen skriva under på....

Innan jag tar på mig utestassen så tänkte jag bara redovisa mina steg so far - 9 458 steg.


Ha en trevlig kväll vänner.


Kramar


Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0