10 881 steg idag

Idag känns det nästan som om hela huvudet skulle vara en stor snorlobba. Hur mycket snor kan det finnas däruppe egentligen? Jag snyter mig många gånger om dagen (och sedan tvätta händer och sprita - snacka om att man har torra händer) men ändå finns det tjockt slem i snoken. Så jag har inte varit så himla motiverad att promenera denna dag. Hoppas bara att detta tjocka sekret är början på slutet på förkylningen - för som vanligt har jag ingen tid att vara hemma från jobbet nu i dessa bråddagar.

Mina handbollsvänner spelar första matchen ikväll mot Spånga - go tjejer go. Hoppas att dom fick ihop tillräckligt många som kunde spela bara. Tror iofs inte att dom saknar min spelinsats allt för mycket, känner mig rätt så otränad faktiskt. Kanske dax att lägga promenadskorna åt sidan och börja springa istället? Ska bara bli frisk först.

Har fått ett till tips på cykel - Nishiki. Priserna var lite högre än både Rex och Svalan, men man kanske kan hitta den på rea? Fler tips och kommentarer om vilken cykel som är snyggast och självklart bäst önskas.



Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0