14 212 steg

Trots snorighet så har jag lyckas med bedriften att gå dessa steg, men det var ingen långpromenad hemåt utan det mesta gicks på jobbet. Upp och ner för den gröna fina trappan för att se till att tolkarna hade det dom behövde och sedan har jag hjälpt en Kanadensisk talare med diverse återbetalning av flygresa etc. Men nu är det stopp för idag, orkar inte ta ett steg till....

Tack mamma för de uppfriskande orden i helgen, kul att du läser min blogg. Så nu behöver man inte prata med varandra längre, näää skoja bara. Men det är allt bra fiffigt sätt att komunicera på.

Allt mitt promenerande och nutrilettande (ett mål om dagen dricker jag nutrilett istället) har iaf gett resultat. Hela 4 kg har jag gått ner sedan jag började för snart två veckor sedan, och då får man ha i baktanke att jag inte har varit lika duktig på helgerna och då förståss speciellt denna helg som har varit. Inte illa pinkat minsann, nu har jag bara sisådär 10 kg kvar att gå ner tills fotograferingen. Men det går ju som på räls nu vetja så det är ju inga problem.

Det är lite tråkigt att jag inte orkade kolla på cykel i helgen nu när det är slutrea på 2009 års modeller. Men jag har fram tills på onsdag att kolla, och det roligaste av allt är att nya friska pengar är på intågande på mitt konto as I speak. Lite pengar som jag inte hade räknat med på minst fyra veckor till. Jippi, nu kanske jag blir med cykel!!!

Kramar

Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0