17 114 steg

Ja nu är det bevisat, gårdagens byxor var ingen höjdare att använda tillsammans med stegräknare. Jag gjorde en stegtest idag igen, mellan Islandstorget och hemmet, en sträcka på 1,3 km och det blev ca 1 500 steg sammanlagt. Då borde gårdagens provsträcka på 3,2 km bli mycket mer än uppmätta självklart....

Förutom promenaden hem så åt jag också en lätt och mumsig lunch idag - keso, paprika och kalkon. Men imorgon kommer jag inte vara lika duktig då det är rep med bandet. Ska försöka gå upp i tid och ta en härlig morgonpromenad, och sedan gå till replokalen. För efter repet så blir det definitivt tunnelbana hem, dels för att det är så sent och dels för att vi ska ut och ta en bit mat och en öl jag, syrran och en väninna. Kanske att någon av grabbarna följer med också, vi får se. Syrran och väninnan tänkte nämligen komma och lyssna på vårat härliga "gung" imorgon.

Sov gott

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0