All I want

Tänkte jag skulle lyssna på denna låt med Amy Rigby, men hittade den inte på Youtube. Vet att den även har sjungits av andra, men glömsk som jag är så kommer jag inte på namnen. Och mailet om den informationen har jag på jobbet. Undrar om jag har lite för mycket i min lilla hjärna just nu?!! Jag får helt enkelt lyssna på jobbet.

All I want är alltså nästa låt att repa med gänget. Nu har vi lagt in en högre växel för spelning är bokad i oktober/november redan. Lite pirrigt känns det i magtrakten, men vi är ju så bra. Trallala.

Nä nu ska jag gå till sängs - behöver min skönhetssömn inför morgondagens hårda arbete. Sedan så blir det gatufest på kvällen - med en tidig sänggång även på fredagen då jag ska upp tidigt på lördagsmorgonen (lugnt med drickandet mao). För kl 8:39 ska jag sitta på bussen in mot stan för vidare färd till Arlanda med slutdestination Visby för konferensförberedelser. Redan på söndagen kommer deltagarna från EU. Söndagen kommer avslutas med en hejdundrande middag med medeltidsinslag, längtar som bara den kan jag ju säga. Är åter i Stockholm på tisdag f.m.

Så solong vänner på ett tag - för jag tror inte att jag hinner skriva på ett tag. Men desto mer att skriva om sedan....

Kramar

Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0