Besök i underbara Solna

Efter jobbet så åkte jag direkt till sonens boende, det var ett tag sedan det ska jag erkänna. För några veckor sedan tog jag hem honom till mig för en heldag i Bromma, men jag har inte varit där på ett bra tag. Jag följde med det glada gänget (bara killar denna kväll) och lämnade papper i pappersinsamlingen. Var och en fick en kasse att ta med sig, var väl bara jag som inte fick något i min hand. Men jag fick å andra sidan två grabbar vid min sida direkt. Förutom sonen även en av hans kompisar. Där gick vi i det underbara vädret och mös. När vi hade slängt allt så bar det hemåt, men medans de andra gick hemåt så tog jag och sonen en extra lång promenad längs med stranden. Kolla bara vilka underbara kort vi tog.



Det var helt otroligt vackert och en skön promenad med sonen. Härligt avslut på den trista måndagen...

Kramar

Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0