Black tuesday

Idag hade jag inga stegräknarbyxor på mig, eller också har jag inte gått mycket mer än i söndags. Men det är helt orimligt med tanke på att jag då mest låg i soffan och pillade naveludd. Stegräknaren stannade på 7 633 trots att jag har gått mer än en halv mil och det bara på vägen hem. Okej jag ska erkänna att jag inte hann med morgonpromenaden då jag försov mig. Jag gjorde en stegtest, mellan Brommaplan och mitt hem är det 3,2 km och stegräknaren stannade på 1 633 steg under den promenaden. Det innebär att jag skulle ta stoooora kliv mao, och det kan jag ju inte påstå att jag gör.

Jag får helt enkelt ta andra byxor på mig hädanefter, eller dubbla antal steg. I så fall så blir det 14 000 steg idag, men jag låter det vara osagt. Hur som helst så vet jag inom mig att jag har haft en helt ok stegdag.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0