Cykeltitt idag

Lite mer promenerande idag igen, känns jätte skönt att vara igång med denna walking. 15 410 steg blev det till slut, trots att jag fortfarande är förkyld. Tog en liten promenad förbi cykelaffären för att kolla läget en liten stund. Den cykeln (Rex) som jag hade fått tips om på jobbet var tyvärr slut, så här ser den ut.



Så jag tittade på andra alternativet jag fick tips om - Svalan. Blev lite osäker på vilken modell som min arbetskamrat tyckte var bäst, men här kommer både shopingvarianten och citybiken på bild. Vilken tycker du är snyggast i modell och färg?







Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: Vason

Rex-cykeln var jättesnygg, tycker jag! Synd att den inte fanns =(. Apropå cyklar, Nishiki var det märke jag tänkte på. Vet inte om det är ett billighetsmärke eller så, kom bara på det. Lycka till att hitta cykel som passar! Såg btw att de hade rea på Cykloteket, Norra Stationsgatan 75-77.

Kram.

2009-09-30 @ 15:41:00
URL: http://vason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0