Riktigt gung...

....var det på det extra repet med bandet idag. Vi börjar finslipa vår repetoar ordentligt inför spelningen den 21 oktober. Jippiii vad kul det ska bli. Kom dock lite senare till repet då jag var på Riksdagens buffé för anställda då det även var invigning av den nyrenoverade "bankhallen". Vi fick en riktigt fin ljus- och ljudshow till på köpet.

En annan rolig sak har hänt idag också. Jag har blivit uppringd av The Studio på Kungsgatan och fick en tid för en fotosession på fyra timmar tillsammans med några kompisar. Vi ska bli stylade på alla sätt och vis och sedan ska en proffsfotograf ta bilder. Konceptet är mun till mun metoden, dvs att dom får mitt telefonnummer av någon som redan har varit där och sedan blir jag erbjuden samma sak. Fotosessionen och stylingen är gratis (bara det är värt att gå dit) sedan får man köpa korten för, antar jag, ett litet högre pris. Jag har sett kompisens kort, och jag lovar att de var snygga med stort S!!! Så nu blir det favorit i repris, måste bara visa snyggingen igen...



Kramar

Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0