Snorig till tusen

Huvudet är tungt och snoret börjar rinna. Gårdagen var urkul, men dagen idag inte helt ok. Jag hade funderingar på att gå på öl och whiskey mässan i Nacka ikväll, men känner nu att det blir för mycket. Jag har aldrig varit där, men däremot mitt X flera gånger. Öl och whiskey var hans passion, nja inte att supa direkt utan mer finsmakeri. Här är länken för den som vill läsa mer om denna aktivitet.

Öl o whiskeymässan Nacka Strand

Får nog vara hemma och kurera mig med dessa drycker isf. Eller är det en myt att whiskey är bra för förkylningar?

Lite redovisning av steg:
Torsdag 18 962 steg
Fredag 9 076 steg (orken fanns inte idag tyvärr så bilen kom fram)

Slutligen, som en sporre för mig kanske. Inför fotograferingen då menar jag. Hittade nämligen min gamla årsbok från gymnasiet, så här kommer en bild på mig i unga dagar. Eller yngre kanske man ska säga, för inte är jag lastgammal än på ett tag.




Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0