Stegningsresultat i helgen

I fredags var jag riktigt duktig, kom upp i hela 21 633 steg när dagen var slut. Tog den vanliga promenaden hemåt efter jobbet, men tog en liten avstickare till Mr M och fru. Så gissa om jag kände mig duktig när jag väl kom i sängs.

På lördagen fick jag med mig min äldsta dotter på långpromenad runt Bromma flygplats. Vi tog några avstickare och handlade lite när vi ändå gick. Upptäckte då att det finns en ByggMax vid återvinningscentralen som jag tidigare inte hade sett. Passade samtidigt på att reka om det fanns gatubelysning, bra att veta om man skulle vilja gena på vägen hem i nästa vecka. Lördagens steg blev 19 233. På kvällen gjorde vi en härlig kycklinggryta med jordnötssås, jummy. Syrran och hennes son kom hit och mumsade i sig delikatessen. Härligt med besök hemma.

Det blev en rätt sen kväll/natt, så söndagen har varit min vilodag. En dag med mer eller mindre navelulls pillande i soffan. Och då blir det inte mycket steg inte, jag får ta igen det under nästa vecka helt enkelt. Det blev bara en aktivitet på e.m. och det var bowling i Birka hallen. Så det blev inte mer än 6 092 steg.

Solong

Kramar

Baker Queen


Kommentarer
Postat av: Lina Tina

Go tjejen go....

2009-09-21 @ 17:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0