Typiskt

Data krångel igen, precis när man sitter och mailar för fullt. Internet lägger bara av helt plötsligt, tror nog att jag fick iväg mailet innan.

Är så himla uppspelt inför den stundande fotograferingen. Börjar planera vad jag ska ha på mig (typiskt kvinnligt eller?), skulle nog behöva gå ner några kilon oxå. Så nu ska det bli mer promenader, måste leta fram min stegräknare som jag vet att jag har någonstans här hemma. Ångrar att jag inte köpte den där cykeln för någon vecka sedan när det var rea. Så gott folk - högst på min önskelista är alltså en cykel. Bra tips inför den stundande födelsedagen, nej förästen jag vill ha den NU bums. Snälla....

Kramar

Baker Queen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0